Gott nytt år!!

Med denna inlägg vill jag hälsa alla mina läsaren (om jag nu har några) ett GOTT NYTT ÅR!
Hoppas att er 2011 har varit lika bra som min. För mig har 2011 varit en väldigt bra år. Jag har kommit igång med mitt band på riktigt nu med ny trummis och allt. Flertal av mina kurser har avslutats i skolan, Jag har varit med i mitt första riktiga Go-Turnering, Varit på några av mina första RIKTIGA Metal konserter (Som inte är Underground spelningar), Varit på Metaltown och varit med på världens största scout läger: World Scout Jamboree.

Träffat nya människor, fått nya vänner och även fått upp intresse för nytt musik och sånt.
Ibland känns det som om tiden har gått väldigt fort när så mycket händer. 2011 är just nu ett minne blott.
Jag vill även ta chansen och önska er all lycka och framgång i det nya året 2012! Hoppas ni också har goda förhoppningar i det nya året.
Det viktigaste för mig med 2012 kommer vara diverse olika saker, men mäst av allt:
  • Metal town 2012, SLAYER, ANTHRAX, MACHINE HEAD, LAMB OF GOD, KILLSWITCH ENGAGE och fuck VADER kommer dit och spela!!! Kan det bli bättre än så? :D
  • AION:Tower of Eternity blir Free to Play! HURRA!!! Nu slipper jag betala för att spela ett av de bästa MMOna jag någonsin spelat
  • Dota2 Släpps, YIPPIE!!!
  • Jag fyller arton, YES! ÄNTLIGEN!!! ;D
  • Go-sommar läger med klubben och scout lägret Boomerang! En bra fråga är dock hur ska jag få råd med Boomerang :(
  • The EXPENDABLES 2 kommer ut, OH YEAH!!! Lätt att man ska se den! Chuck Norris ska man ju inte missa :D

Gott nytt år och god fortsättning allihopa!!!!

VI SES!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback