Jullovet har börjat.

I måndags hade jag en väldig lyckad julkonsert på kvällen, I tisdags var det skolavslutning, I onsdags vaknade jag med den sköna känslan av att veta att man inte har skola. Nu har Jullovet börjat.

Synd bara att man måste plugga fysik över lovet för att det är slutprov i Fysik A när terminen börjar.

Men det känns fortfarande gött med jullov.

I onsdags så hade min brorsa fest hos oss, så jag var tvungen att dra ut en sväng. Som tur är kunde jag komma hem till Erik Wilstermann, En klass kamrat till mig i den exotiska mölndal.
När vi väl var där så höll de på att bygga LAN nätverk och hade tänkt LANa MineCraft dagen efter. De hade just blivit klar när jag kom fram så jag, Erik och en till klasskamrat som heter Linus Landgren satt och spelade lite MineCraft.

Faktiskt, väldigt intressant spel, Roligt om inte minst. Det var ett tag sen jag spelade ett spel där man kunde vara ganska kreativ. Efter att ha lärt mig grunderna i spelet så tyckte jag att det var väldigt roligt och har nu bestämt mig för att köpa ett ex själv. Man kunde göra ganska mycket i det spelet, bygga hus, döda monster, gräva efter mineraler och jaga djur. Innan vårt parti var slut och jag kunde gå hem (d.v.s. när festen hemma var över) så hade jag hunnit bygga en väldig snygg borg.

Hemmet såg ut som Kaos när jag kom hem och jag fick lägga mig med lite dålig humör för hemmet. Dagen efter så fick jag be brorsan städa upp allting.

I dag (Fredag) ska jag och David åka till Pappa I Linköping och fira vår jullov där.
Även om det är lite surt att man måste plugga så tycker jag att det är skönt att det är Lov, under lovet ska jag plugga fysik och träna mina Go-skills samt träffa många vänner och ha roligt med dem.

Hoppas ditt jullov kommer bli roligt också.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!

VI SES :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback