So Far so good

Nu har man äntligen fått känna på den nya schemat. Det var sådär men jag failade redan första dan med att gå till fel jumpa sal på idrotten xD
Fram tills nu har inget annat roligt hänt, fast jo! Vår matte och Fysik lärare har varit sjuk hela veckan vilket gjorde så att vi slutade tidigare vissa dagar och längre raster i andra, Vilket iofs är soft. Det som är mest epic med detta är att han faktiskt tog sin tid att KOMMA till skolan och berätta för oss att han är sjuk. För er som inte vet det så bor han i Lerum xD

Fredag denna veckan fram tills söndag ska ett Convent hållas på Världs Kulturmuséet för Japan intresserade människor (Med andra ord, för Wapaneser och Otakus, Sorgligt nog är jag en Otaku). Som vanligt så intresserar sånna konvent inte mig.
Det enda Conventet som intresserar mig just nu är Gothcon som handlar om spel.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback