Sportlov + Sjuk= Inte bra :(

Att vara sjuk under sportlovet är inte alls en höjdare. Man kan inte gå ut även fast vi inte har någon skola den här veckan...

Har haft hosta sedan lördags.
Lyckligt vis nog mådde jag mycket bättre igår och var frisk nog att gå till GO-klubben och spela GO.
På grund av att jag varit sjuk är jag dock tacksam över att jag blev sjuk nu för i skolan är det jobbigt med sjukanmälan, men samtidigt så vill man ju vara med kompisar under lovet. Hehe...

Hursomhelst så tror jag att jag är frisk imorgon. jag måste däremot vara frisk tills på Söndag då vi ska repa med orkestern.
Nästa vecka är det skola igen och då händer det många saker: Symfoni orkestern ska ha spelning på artisten.
Vi ska även ha vårt första Matte Prov i Matte B!
Cheer for me!

Imorgon (fredag) ska jag bli intervjuvad av GT angående Ungdomsgårdar typ. Hoppas jag inte mår allt för dåligt då.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback