TILLBAX I GÖTEBORG!!

Igårkväll (Torsdag) Kom jag hem från Linköping och är nu tillbaka i Göteborg

Borta bra men hemma bäst säger man. Men för mig var Linköping ett hem också, jag bodde där trotts allt när jag var liten. Det var roligt att åter se gamla vänner igen och det var roligt att vara med dem också.

 

Förut kunde jag använda mig av grannens internet men sedan så satte han lösen på sin trådlösa nätverk, lite surt men jag överlevde, hehe. VI träffade även nya människor i Linköping som Helmers(grannens) klasskamrater varav två stycken var min och Davids f.d. klasskamrater som vi knappast minns...

 

Varje dag gick som det gick, Upp sent runt 10-12, sedan ha kul, läsa, spelaspel, vara med grannen och bara chilla framtills klockan 1-2 på natten då man lägger sig. SOFT VAR DET :D

Skolan börjar snart och jag är fortfarande lite dallrig angående min Matte betyg... hursomhelst, ska nog sluta oroa mig, det går nog bra.

 

Snart ska jag iväg till UF kickoffen :D

 

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback