UPDATES!!!

Ojoj, Känns som om det var ett tag sen jag bloggade.
Oho.
Detta har berot på många olika saker dock, hehe.
Men hursomhelst för att hålla alla lite updaterade, det har gått två veckor sedan skolan startades och i denna veckan (v.4) så kommer vi få ett nytt schema.

Vad jag kan säga nu är att det nya schemat inte känns speciellt lovande. Jag slutar klockan 5 två dagar i veckan varav fredagar så slutar vi mycket senare än innan. Sov morgon på måndag och Torsdag är dock gött.
Det som händer är att vi ska bl.a. börja läsa Fysik och Matte A och så har andra kurser fått nya tider.
Jaja, Det var dock inte det enda välkomns hälsningen när vår terminen startades. I Symfoni orkestern har vi fått nya noter på nya stycken som vi ska spela. Något som faktiskt är roligt och intressant är att vi ska spela Film musik från filmerna Harry Potter och den flammande bägaren och Pirates of the Caribbean, vilket är riktigt nice.
En annan välkomns hälsning är även att i kören så har vi fått Mozarts kanske bästa verk: Requiem, som vi kommer att framföra någon gång.

Utöver skolan så är det bra iövrigt. nästa helg ska jag träffa bandet och då ska vi bestämma lokal och rep-tid.

Innan jag avslutar inlägget vill jag uppmana alla att komma på Hvitfeldtskas Symfoni orkesters konsert på Artisten den 24:e Februari! :D

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback