En Antirasistisk helg del 2.

Innan vi gick för att lägga oss för dagen på Lördagen under kongressen så bestämde sig jag och några andra för att köra Roll-spel. En kille vid namn Gustav hade med sig ett rollspel som heter World of Darkness.

Jag valde att spela som en föredetta polis. Även om jag failade grovt i vissa delar av spelet så lyckades jag ta mig ut från ett spökhus  hel skinnat :D

Men hursomhelst, efter frukosten var det dags att lansera vårt nya Kampanj som heter HELA SVERIGE TAR DEBBATEN. Det kommer hålla på ett bra tag fram över.

De nämnde även att det kommer vara omval i västragötalands landsting och där ska vi spela en speciell roll (antar jag?). Vi ska typ försöka se till så att SD inte blir invalda.

Dagen slutade med en kramring efter Lunchen och då var det dags att åka hem med tåget!.

Jag bestämde mig för att hoppa av vid Mölndal för att snabbare kunna hinna hem.
Kongressen var en riktigt bra upplevelse, Man fick träffa nya människor och man lärde sig en hel del. Ser redan framemot nästa kongress!

BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback