GUESS WHO'S BACK!!!

Tjena allihopa vill bara berätta för alla att JAG ÄR TILLBAKS!!!!!

Ska nog börja blogga lite igen. Både för att jag har fått respons och för att träna min svenska (Hoppas Dan inte läser detta dock, IG svenska B på direkten).

Hursomhelst, Det har hänt en hel del sedan jag skrev här senast. Just nu äre Höstlov och från lördags tills tisdags så sjöng jag med Höstlovs kören. Vi gjorde Mozarts Requiem. Ville sjunga på den för att jag redan har spelat den.

Snart ska jag ut, till Schillerska och vara med i min första riktiga GO-turnering, Göteborgs-Open 2011.

För er som inte vet så är GO ett östasiatisk brädspel där man turas om att lägga stenar på ett spelplan med 324 rutor. Man lägger dock stenarna på korsningarna på brädet vilket gör att det blir 361 ställen att lägga stenar på.

Jag borde gå nu dock, Hinner inte sitta och snacka spel nu.

Jag kommer uppdatera om turnerningen via min Smartphone, Hoppas det funkar dock, Annars äre bara följa mig på Facebook.

CYA ALL!!!!

Kommentarer
Postat av: KUNGEN

Du e fan grov mannen, redigt tyng är du.

2011-11-04 @ 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback