Ledsen för no Update!

Tjenare, Ledsen för att jag inte hunnit updatera på en vecka nu ungefär.

Det beror mest på att jag har varit lite upptagen med att plugga Fysik.

Vi hade fyisk slut prov i måndags (16/1/2012). Och det gick bra på det provet, Tragiskt nog kommer jag inte få MVG på kursen i o med att jag har gjort ganska dåliga prestationer inom Fysik i både ettan och tvåan, Önskade nu att jag faktiskt borde ha pluggat mer.

Men hursomhelst, I och med detta har jag bestämt mig för att ta mig igenom Fysik B med top betyg (Hur nu det skulle funka) och Matte D. Men nu äre mest aktuella att jag sätter igång och pluggar Biologi och Kiem. Då vi har ganska feta prov i båda ämnena.

Önska mig lycka till!!!
CYA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback